Monday, 5 December 2011

setelah sekian lama . . .

assalamualaikum...
setelah sekian lama x mengupdate blog ni...
dgn adanya sifat yg teramat mls..beginilah jdnya...

ok la..mlm ni aku muncul utk post satu lagu..nk tau best ke x,dgr sndri ye..tp bg aku mmg best la..first time dgr bleh mngalir air mata tu...huhu
ok...now korg dgr la sndri ye.. :)






so...dh dgr ? best x ? hehe
lgu ni lgu tema cte OMBAK RINDU
cte dye pn best jgk..mcm dlm novel la an..
ok..kat bwh ad lirik lagu tu..
layan la ye.. :)
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku…

uuu…uuu..

redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah ♥

Tuesday, 5 July 2011

hari bersejarah my kawan !

nmpk x gmbr kat ats tu ? nmpk kn ? hehe..ok tu kad undangan mjls perkahwinan n kesyukuran kawan ak..my classmate mse form4 n form5..dh kwin dh dye kn..hehe..dye org first kwin dlm batch kteorg..congrate ye mawaddah.. : )
  • semoga berbhgia hgga ke ank cucu..
  • semoga Allah mempermudahkn segala urusan kmu berdua..



aku n mawaddah.. : )



bersma pengantin..
[ antra 4 ni agk spe yg kwin dlu ye..jeng3 ! HAHA ]


mcm tau je tema colr pink an.. : )



ok la..semoga kwn2 yg lain dipertemukan jodh yg baik2 jge 6ti..InsyaAllah.. : )

" Ya Allah..kurniakanlah kepada kami cinta terhadapMu dan cinta kepada mereka yg mencintaiMu..dan dekatkanlah kmi kpd cintaMu dan jdikanlah cintaMu itu lbh berharga drpd air yg sejuk bg org yg dhga "

si dia . . . :)

Nabi Muhammad SAW bersabda :

" Manusia Hawa dijadikan daripada rusuk manusia Adam, bukan
dari kepalanya untuk menjadi atasnya, bukan dari kakinya untuk menjadi alasnya, malah dari sisinya untuk menjadi teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi dan dekat
di hatinya untuk dicintai.. "




"Andai dialah jodohku yg tertulis di Luh Mahfuz, Allah pasti akan menanamkan rasa kasih dalam hatimu dan hatiku...itu janji Allah kepda hambanya.. "





bukan mudah utk mendaptkn ksh syg dan cinta dri seseorg..ia memerlukan kesabaran , pengorbananan , dan kekuatan utk mendptkan idup yg bhgia dan gembira..InsyaAllah..Allah akan uji hambanya mngikut kemampuan hambanya..Allah tak akan duga kite klu kite xkuat utk hadapi smua tu..Allah selalu bersama hamba2nya..perbanyakkan doa kpd-Nya..semoga ap yg kte ucapkan didengari oleh-Nya..Amin Ya Rabb..






semoga kmi disatukan dgn satu ikatan yg sah suatu ari nnti n  kmi dapt idup bhgia bersma2  hingga ke akhir hayat..AMIN Ya Rabb .. : )





















Sunday, 3 July 2011

3 julai 2011

semoga Tuhan berikan kami kekuatan dan kesabaran utk hadapi dugaan yg tlh diuji..
semoga Tuhan permudahkan kehidupan kami selepas ini..
semoga Tuhan panjangkan umur kami utk trus hidup dimuka bumi ini..
AMIN.. :)

Sunday, 29 May 2011

:: BERTEMU CINTA ::

assalamualaikum semua !
mlm2 ni best gk an klu lyn lgu..HEHE . . .so,mlm ni ak nk post stu lgu dri filem NUR KASIH... :) spe yg dh tgk cte tu msti tau pnye lgu ni..



keboringan ! ! !

assalamualaikum awak3 !
amacm awk3,chat ?HEHE. . . yg sbenr2nya kn sy xtau nk wat pe ni..boring gler..bru je 1buln duk umah tp perh mmg borg gler siot ! huhhh . . . dh xtau dh nk wat pe ni..ari2 on9 je keje ak..pastu ble on9 mmg xtau la nk wat pe..kdg2 tu nk on9 pn rse borg kot tp nk wat cmne kn dh xtau dh nk wat pe so on9 la jgk..HUHU . . .nk ku0r pn dh xtau nk pg mne..ari2 klu kuor msti pg MESRA MALL..bleh diktekn org kat MM tu dh borg tgk mke ak..HAHA. . .tp walaupn bgtu ak ttp ske pg sna..sbb kat ctu je ad tmpt best nk lepk..bleh tgk wyg..main boling..skrg ni ok la lg ad kwn yg bleh tmn ak pg jln lg..bleh iktkn stiap ari kmi ku0r..xkre la dye ajk ak pg mne pn msti ak pg pnya..bosn pnya psl xksh dh..HAHA..tp 6ti ble dye dh msk u mmg terkontang-kanting la ak sorg2..fuhh . . .nmpknya ak kn ku0r jln sorg2 la lps tu..xpn duk umah je..hbs2 pn ikt ke mne sje my m0m pg..HEHE. . .ap2 pn ak mmg BORING kot duk umah..tp 6ti klu pg blaja msti rse nk blik umah kn..ble ad peluang duk umah ni rse borg plak..hmmm. . .inilah kehidupn kn . . . : )





                                                     

Monday, 11 April 2011

h a t i . . .

dengan tiba-tiba aku rasa tak sedap ati ...
isyhhh .. kenapa ek ?
st0p this feeling n0w ... please !!

:(




:: Ya Allah..kuatka lah hambamu ini dlm mEngharungi khdupn yg cma smntra didunia ini..amin.. ::