Tuesday, 5 July 2011

hari bersejarah my kawan !

nmpk x gmbr kat ats tu ? nmpk kn ? hehe..ok tu kad undangan mjls perkahwinan n kesyukuran kawan ak..my classmate mse form4 n form5..dh kwin dh dye kn..hehe..dye org first kwin dlm batch kteorg..congrate ye mawaddah.. : )
  • semoga berbhgia hgga ke ank cucu..
  • semoga Allah mempermudahkn segala urusan kmu berdua..



aku n mawaddah.. : )



bersma pengantin..
[ antra 4 ni agk spe yg kwin dlu ye..jeng3 ! HAHA ]


mcm tau je tema colr pink an.. : )



ok la..semoga kwn2 yg lain dipertemukan jodh yg baik2 jge 6ti..InsyaAllah.. : )

" Ya Allah..kurniakanlah kepada kami cinta terhadapMu dan cinta kepada mereka yg mencintaiMu..dan dekatkanlah kmi kpd cintaMu dan jdikanlah cintaMu itu lbh berharga drpd air yg sejuk bg org yg dhga "

si dia . . . :)

Nabi Muhammad SAW bersabda :

" Manusia Hawa dijadikan daripada rusuk manusia Adam, bukan
dari kepalanya untuk menjadi atasnya, bukan dari kakinya untuk menjadi alasnya, malah dari sisinya untuk menjadi teman hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi dan dekat
di hatinya untuk dicintai.. "




"Andai dialah jodohku yg tertulis di Luh Mahfuz, Allah pasti akan menanamkan rasa kasih dalam hatimu dan hatiku...itu janji Allah kepda hambanya.. "





bukan mudah utk mendaptkn ksh syg dan cinta dri seseorg..ia memerlukan kesabaran , pengorbananan , dan kekuatan utk mendptkan idup yg bhgia dan gembira..InsyaAllah..Allah akan uji hambanya mngikut kemampuan hambanya..Allah tak akan duga kite klu kite xkuat utk hadapi smua tu..Allah selalu bersama hamba2nya..perbanyakkan doa kpd-Nya..semoga ap yg kte ucapkan didengari oleh-Nya..Amin Ya Rabb..






semoga kmi disatukan dgn satu ikatan yg sah suatu ari nnti n  kmi dapt idup bhgia bersma2  hingga ke akhir hayat..AMIN Ya Rabb .. : )





















Sunday, 3 July 2011

3 julai 2011

semoga Tuhan berikan kami kekuatan dan kesabaran utk hadapi dugaan yg tlh diuji..
semoga Tuhan permudahkan kehidupan kami selepas ini..
semoga Tuhan panjangkan umur kami utk trus hidup dimuka bumi ini..
AMIN.. :)